Skip to content

Vi liker å bli inspirert av verdens beste reklamekampanjer!

juli 2, 2010

Cannes Lions Grand Prix gikk i år til Nike Livestrong Foundation, en kreftkampanje med Lance Amstrong i spissen, som tok utgangspunkt i en rekke aktiviteter rund fjorårets Tour de France, deriblant Grand Prix-vinneren i Cyber, «Chalkbot». En utrolig bra kampanje synes vi-veldig inspirerende! Gå inn på linken og se filmsnutten og la deg inspirere. God helg!

Advertisements
No comments yet

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: